Meny

Javascript verkar inte påslaget? - Vissa delar av Lunds universitets webbplats fungerar inte optimalt utan javascript, kontrollera din webbläsares inställningar.

Headset

Behöver du nytt headset till din telefon?
Vi har avtal med Telia, TDC och BKE Telecom för beställning både av headset med tillbehör och mobiltelefoner.

GN Netcom/Jabra och Plantronics är de mest
förekommande headseten.

För att se vilka headsetet som är kompatibla med just din telefon går du in på respektive tillverkares headsetmatrix och söker på telefonmodell.


Gå till Jabra/GN Netcom

  1. Välj Avaya i menyn
  2. Välj modell


Gå till Plantronics

  1. Välj typ: Bordstelefon
  2. Välj märke: Avaya/Lucent
  3. Välj modell: modellnamn på din telefon (om du har en Avaya 4610, välj 4621 SW IP)
  • Vid val av trådbundet headset behövs även en nedre sladd
  • Vid val av trådlöst headset kan man även beställa till en lurlyftare. Då får du en signal i headsetet när det ringer och kan svara på distans
  • Vilken nedre sladd eller lurlyft som behövs beror på vilken telefonmodell du har.

Beställning sker via inloggning i Lupin.
Välj headset och tillbehör enligt ovan angivna matrixer och sök sedan upp det i produktrutan.
OBS! Sök alltid på artikelnumret då ett headset kan ha olika artikelnummer beroende på vilken telefon/dator det ska användas till.
Om det headset/tillbehör du önskar inte finns med i Lupin, kontakta leverantörens kundtjänst.

Sidansvarig:

Relaterad information

Kontakt

LU Servicedesk
Tel. 046-222 90 00
Servicedesk [at] lu.se

Öppettider
måndag-fredag, kl 8-17

LDC
Margaretavägen 1 A
222 40 Lund
Telefon: 046-222 13 00

Fakturaadress: Box 188, 221 00 LUND
Organisationsnummer: 202100-3211