Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Portering/nummerflytt av mobilabonnemang

Nummerflytta mobilabonnemang till LU:s avtal med Tele2

Abonnemanget får inte ha någon bindningstid eller vara ett oregistrerat kontantkort. Maila din beställning till Servicedesk [at] lu [dot] se, ditt mail ska innehålla mobilnummer som ska flyttas, personnummer eller organisationsnummer för nuvarande ägare, kostnadsställe och kontering, en adress att skicka SIM-kort till eller ange om eSIM önskas.

Nummerflytta mobilabonnemang från LU:s avtal med Tele2 till privatperson eller företag

Maila din beställning till Servicedesk [at] lu [dot] se, ditt mail ska innehålla mobilnummer som ska flyttas och personnummer eller organisationsnummer till ny ägare. När LU godkänt nummerflytten kontakta önskad operatör och beställa nytt mobilabonnemang med dina personuppgifter/företagsuppgifter.

 


 

 

 

Kontakt

LU Servicedesk
Tel. 046-222 90 00
Servicedesk [at] lu [dot] se

Öppettider
måndag-fredag, kl 8-17