Portering/nummerflytt av mobilabonnemang
Nummerflytta mobilabonnemang till LU:s avtal med Tele2
Abonnemanget får inte ha någon bindningstid eller vara ett oregistrerat kontantkort. Maila din beställning till Servicedesk [at] lu [dot] se, ditt mail ska innehålla mobilnummer som ska flyttas, personnummer eller organisationsnummer för nuvarande ägare, kostnadsställe och kontering, en adress att skicka SIM-kort till eller ange om eSIM önskas.
Nummerflytta mobilabonnemang från LU:s avtal med Tele2 till privatperson eller företag
Maila din beställning till Servicedesk [at] lu [dot] se, ditt mail ska innehålla mobilnummer som ska flyttas och personnummer eller organisationsnummer till ny ägare. När LU godkänt nummerflytten kontakta önskad operatör och beställa nytt mobilabonnemang med dina personuppgifter/företagsuppgifter.
Kontakt
LU Servicedesk
Tel. 046-222 90 00
Servicedesk [at] lu [dot] se
Öppettider
måndag-fredag, kl 8-17